حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: حضور پرشور مردم‌ در انتخابات یازدهم اسفند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه بیست‌وششم بهمن_ در آئین غبارروبی آستان مقدس امام‌زادگان علویان سمنان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد بود.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در گذرگاه رفح افزود: از خداوند متعال پیروزی مردم غزه و نابودی رژیم صهیونیستی و تعجیل در امر ظهور امام عصر (عج) را مسئلت داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به جایگاه امام‌زادگان علویان سمنان خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از فرزندان ائمه اطهار (س) و حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در این منطقه مدفون هستند که باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

مطیعی با تاکید بر اینکه در مکتب اسلام، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد برای اعتلای دین از امور شبهه‌ناک و حرام بهره بگیرد، نه‌تنها مرتکب معصیت شده است، بلکه موفق نیز نخواهد شد.

وی ادامه داد: ماه شعبان ماه آمادگی ورود به ضیافت‌الله و ماه مبارک رمضان است و بسیاری از گره‌ها توسط امام‌زادگان باز می‌شود.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با آغاز ماه شعبان‌المعظم و خجسته میلاد امام حسین (ع)، آئین غبارروبی آستان مقدس امام‌زادگان علویان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار سمنان، اعضای هیئت امنا این مجموعه و جمعی از مردم برگزار شد.

کد خبر 728252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.