اعلام آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد بحران ایلام در پی احتمال سیلاب

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: آماده‌باش و حضور میدانی تمام مدیران و اعضای ستاد با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی استان مبنی بر فعالیت یک سامانه قوی بارشی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد سبحان حسنی امروز _چهارشنبه بیست و پنجم بهمن‌_ در جلسه ستاد بحران استان ایلام اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در مدت زمان فعالیت این سیستم در آماده با کامل باشند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید با حداکثر توان و تجهیزات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در خدمت ستاد مدیریت بحران و در آماده با باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از عدم تعامل و همکاری بعضی از دستگاه‌ها با همدیگر انتقاد و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها باید در خدمت پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم باشند و نباید تعصبات صنفی و مسائل شخصی برای توسعه و رفع مشکلات مانع کارها بشود.

حسنی در خصوص وظایف شهروندان نسبت به مسائل مختلف شهرنشینی ادامه داد: شهر فقط متعلق به شهرداری نیست و مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر باید همکاری لازم با عوامل شهرداری داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفع و حمل پسماندها و نخاله‌ها باید به یک فرهنگ شهروندی تبدیل شود و مسئولان باید بسترهای لازم را برای دفع بهداشتی نخاله و پسماندها توسط شهروندان فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌هایی نظیر شهرداری، آبفا، دانشگاه فنی و پیام نور و مدیریت بحران با تعامل و همکاری لازم نسبت به رفع آب‌گرفتکی بلوار دانشجو و دانشگاه فنی اقدام عاجل به عمل آورند.

حسنی اضافه کرد: تمام تلاش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران پیشگیری از خسارات احتمالی بارندگی‌های پیش رو و به حداقل رساندن مشکلات شهر و شهروندان است.

کد خبر 728233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.