فرایند پذیرش شناورهای طرح گردشگری نوروز ۱۴۰۳ استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: فرایند پذیرش و بازرسی ایمنی و فنی شناورهای متقاضی فعالیت در طرح گردشگری نوروز ۱۴۰۳ این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شکیبی نسب امروز _چهارشنبه بیست و پنجم بهمن‌_ در گردهمایی تخصصی معاونین دریایی بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: در گردهمایی دو روزه مدیران و مسئولان دریایی کشور در بندر بوشهر با حضور معاون امور دریایی، مدیران کل دریایی و معاونین دریایی و رؤسای عملیات دریایی، مباحث بسیار خوبی پیرامون گردشگری نوروز سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تأمین ایمنی سفرهای دریایی نوروز سال ۱۴۰۳ از جمله مباحثی بود که از سوی تیم مدیریتی سازمان بنادر و دریانوردی تمهیدات بسیار خوبی تدارک دیده شده تا گردشگری دریایی عید نوروز برای گردشگران به شکلی ایمن محقق شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حمایت و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر بوشهر پایانه بین المللی مسافربری را برای ترددهای مسافربری و گردشگری دریایی آماده نموده است.

شکیبی نسب از آغاز فرایند پذیرش شناورهای متقاضی فعالیت در طرح گردشگری دریایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: به زودی بازرسی آنها به لحاظ ایمنی و فنی توسط تیم فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناورهایی که شرایط ایمنی و فنی مناسبی برای تأمین ایمنی هم وطنان در سفرهای دریایی داشته باشند مجوز مورد نیاز فعالیت آنها در اسرع وقت صادر خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امید می‌رود در سایه تمهیدات و برنامه ریزی‌هایی که در گردهمایی تخصصی بندر بوشهر اندیشیده خواهد شد گردشگری دریایی ایام نوروزی برای هموطنان به شکلی ایمن رقم بخورد.

کد خبر 728229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.