حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران متمایز است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی گفت: استان گردشگرپذیر کردستان سال جاری در نمایشگاه گردشگری تهران حضوری متفاوت و متمایز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی میراث فرهنگی کردستان، جواد واحدی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در سالن ٨ و ٩ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: استان کردستان نسبت به سال گذشته متفاوت به نمایشگاه آمده است.

وی با اشاره به تمایز کردستان در این نمایشگاه نسبت به استان‌های دیگر و سال‌های گذشته به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری افزود: این استان اقدام به معرفی و ارائه ٨٠ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کرده است که سرمایه‌گذاران در صورت تمایل می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به سرمایه‌گذاری و فعالیت کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه فرهنگ اصیل مردم کرد می‌تواند جاذبه‌ای ویژه برای گردشگران باشد، خاطرنشان کرد: کردستان دارای جاذبه‌های ویژه‌ای از جمله منطقه جهانی هورامان بوده که فرهنگ اصیل در آن متبلور شده است.

واحدی تصریح کرد: کردستان در حوزه گردشگری بکر و بی‌بدیل‌ترین استان کشور در حوزه میراث‌فرهنگی بوده که دارای قدمت بالا و در حوزه صنایع‌دستی جزو استان‌های برتر کشور است.

وی اضافه کرد: از گردشگران داخلی و خارجی دعوت می‌شود کردستان را به عنوان مقصد گردشگری خودشان در همه ایام قرار دهند.

کد خبر 728211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.