آماده تقویت و گسترده کردن تعاملات میان اصفهان و عربستان هستیم

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های موجود همچون توریسم، تعاملات دانشگاهی، تجارت و همکاری‌های اقتصادی و صنعتی در اصفهان و عربستان گفت: آماده تقویت و گسترده کردن تعاملات میان اصفهان و عربستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی دولت‌یار امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در دیدار شهردار اصفهان با با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر پادشاهی عربستان سعودی در ایران اظهار کرد: در اصفهان ظرفیت‌های نهفته بسیاری وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز تعاملات گسترده میان اصفهان و عربستان باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود همچون توریسم، تعاملات دانشگاهی، تجارت و همکاری‌های اقتصادی و صنعتی در اصفهان و عربستان افزود: زمینه دیدارهای مجدد سفیر عربستان را با مسئولان اصفهان فراهم می‌کنیم تا از نزدیک با جزئیات ظرفیت‌های موجود در اصفهان آشنا شوند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه تعاملات تجاری در اتاق بازرگانی جلسه‌ای با حضور سفیر عربستان خواهیم داشت، گفت: این جلسه فرصت خوبی است تا درباره این ظرفیت‌ها بیشتر صحبت کنیم.

آماده تقویت و گسترده کردن تعاملات میان اصفهان و عربستان هستیم

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان به تحقق خواهرخواندگی میان اصفهان و مدینه اشاره داشت، افزود: این پیشنهاد را به‌صورت مکتوب به وزارت امور خارجه اعلام کردیم که مقرر شد پیگیری آن زمانی که سفیر عربستان در ایران استقرار یافتند، انجام شود.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان یادآور شد: آماده تقویت و گسترده کردن تعاملات میان اصفهان و عربستان هستیم.

کد خبر 728161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.