انسداد مرزهای کردستان در حال پیگیری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: انسداد مرزها یکی از مطالبات اصلی استان است که در حال انجام رایزنی و پیگیری‌های لازم در این خصوص هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در پنجمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: با توجه به وجود ۲۲۷ کیلومتر مرز در استان کردستان، ساماندهی مرز دغدغه همه مسئولان بوده، چون مرز ناموس یک کشور است.

وی افزود: انسداد مرزها یکی از مطالبات اصلی استان است که در حال انجام رایزنی و پیگیری‌های لازم در این خصوص هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: همه متولیان امر در مرز مشغول به فعالیت هستند، اما ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که باید رفع شود.

رمضانی اضافه کرد: مرز نیازمند یک متولی خاص است تا همه دستگاه‌ها در زیرمجموعه آن فعالیت کنند و با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است با مغازه‌های استوک‌فروشی که اقدام به فروش اجناس خارجی می‌کنند برخورد کنیم باید کار به صورت ریشه‌ای صورت بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: برخورد با پدیده قاچاق نیازمند به یک ساختار اساسی است، چراکه قاچاقچیان ابتکار عمل و خلاقیت دارند و ما نیز باید یک مواجه منطقی و قاطع را با این پدیده داشته باشیم.

کد خبر 728156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.