چشم‌انداز ویژه تفریحی با تعامل شرکت توسعه سپاهان و شهرداری منطقه ۵ اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بازدید مدیر منطقه ۵ از مجتمع گردشگری صفه گفت: در این بازدید دستورات ویژه‌ای را درباره پیشبرد پروژه‌های تفریحی این مجموعه به‌عنوان یکی از مراکز تحت مدیریت این منطقه صادر شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حسین کارگر، مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان، با حضور در مجتمع گردشگری صفه، در جریان روند پروژه‌های مختلف تفریحی، گردشگری و فنی این مرکز تفریحی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید میدانی از محل اجرای پروژه‌های آینده شرکت توسعه سپاهان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ افزود: در ادامه دستورات ویژه‌ای را در خصوص پیشبرد پروژه‌های تفریحی این مجموعه به‌عنوان یکی از مراکز تحت مدیریت منطقه ۵ صادر شد.

چشم‌انداز ویژه تفریحی با تعامل شرکت توسعه سپاهان و شهرداری منطقه ۵ اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه چشم‌انداز ویژه تفریحی با تعامل شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و شهرداری منطقه ۵ اصفهان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: طی برگزاری این جلسه، اقدامات در حال انجام و برنامه‌های مدنظر این شرکت به‌منظور عملیاتی‌سازی مطرح شد که در این باره تعاملات ارزنده و اثرگذار با شهرداری منطقه ۵، نقطه عطف برای تبدیل آن به یکی از مراکز اصلی تفریحی و گردشگری اصفهان است.

کد خبر 728145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.