رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس نسبت به دوره‌های گذشته در تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تعداد تایید صلاحیت‌شدگان داوطلبان مجلس در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس جوهری اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته اگر محتوایی نیاز به اصلاح و بازنگری داشته باشد به اطلاع نامزدهای مورد نظر خواهد رسید.

وی با اشاره به فراگیری و بازتاب اخبار انتخابات گفت: بر اساس اصلاح قانون انتخابات و عدالت تبلیغاتی - رسانه‌ای و بهره‌گیری یکسان نامزدها از امکانات دولتی، در رسانه ملی شاهد تحول بی‌نظیر هستیم.

معاون سیاسی استاندار تهران خاطرنشان کرد: ایجاد کانال‌های تلویزیونی رویکرد بسیار مثبت، فرخنده و اثرگذاری است که کمک بزرگی به شناخت مردم از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

جوهری اضافه کرد: از طریق این کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات مردم می‌توانند با رویکردها و دیدگاه‌های نامزدها آشنا شوند و به‌طور قطع هر میزان انتخاب، بر اساس شناخت دقیق‌تر صورت گیرد، منتخبان اصلح وارد مجلس خواهند شد و شاهد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور و فعالیت خبرنگاران در فرآیند انتخابات به‌ویژه روز رأی‌گیری تصریح کرد: از همه تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز، با مساعدت شبکه تهران رسانه ملی تلاش می‌کنیم اخبار حوزه‌های انتخاباتی استان تهران را دقیق‌تر و به‌موقع به اطلاع مردم برسانیم.

معاون سیاسی استاندار تهران با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال جاری از مجموع ۵۷۰۶ نفر، ۳۸۹۸ نفر در استان تأیید صلاحیت شدند.

جوهری گفت: ۶۸ درصد داوطلبان تأیید صلاحیت شدند و این موضوع یک رویکرد و نصاب بی‌سابقه تأیید صلاحیت‌شدگان داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های قبل است که باید اعلام کنیم تعداد تأییدشدگان نسبت به دوره قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

کد خبر 728133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.