مشارکت در انتخابات اسفند پاسخ قاطع ملت به دشمنان خواهد بود

امام جمعه شهرستان نقده گفت: انتخابات پیش‌رو نشانه‌ای از وفاداری و محبت مردم به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، همچنین پاسخی قاطع به دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌ نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به حساسیت بیش از پیش انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: این انتخابات بسیار مهم و حساس است، چرا که مجلس شورای اسلامی نه تنها مسئول تشریع قوانین کشور، بلکه نماینده مردم و ناظر بر عملکرد دولت و سایر قوا نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: انتخاب نمایندگان مجلس باید با دقت و بصیرت انجام شود تا از مصالح کشور و مردم حفاظت شود.

امام جمعه شهرستان نقده گفت: در این انتخابات ما به دنبال نامزدی هستیم که دارای ویژگی‌های اصلح باشد، اصلح یعنی کسی که از نظر اعتقادی، سیاسی، اخلاقی، علمی و تجربی مطابق با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشد.

فصیح‌نیا تأکید کرد: اصلح یعنی کسی که ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد و با رهبری همراه و متعهد به قانون اساسی و نظم اسلامی باشد و به حقوق مردم احترام بگذارد.

وی در خصوص ویژگی‌های کاندیداهای اصلح ادامه داد: کسی که دارای شایستگی و صلاحیت علمی و عملی باشد و بتواند با توجه به نیازها و مشکلات شهرستان نقده، پیشنهادها و راهکارهای مناسب را ارائه دهد و با مردم و مسئولان دیگر همکاری و از تعصب و خودخواهی دوری کند و صادق، متقی و مخلص باشد و از فساد و تبانی دوری کند.

فصیح‌نیا تصریح کرد: با لطف خدا و هدایت رهبری معظم انقلاب، ما می‌توانیم چنین نامزدی را در شهرستان نقده پیدا کنیم و با حمایت از او، او را به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

وی عنوان کرد: من به عنوان امام جمعه شهرستان نقده، از همه شهروندان درخواست می‌کنم که با حضور گسترده خود در انتخابات، نامزد اصلح را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

امام جمعه شهرستان نقده با بیان اینکه این انتخابات، نشانه‌ای از بصیرت و هوشیاری مردم این شهرستان خواهد شد که به اهمیت این دوره از تاریخ کشور پی برده‌اند، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو نشانه‌ای از وفاداری و محبت مردم شهرستان نقده به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، همچنین پاسخی قاطع به دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

کد خبر 728123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.