مسائل ترافیکی در اصفهان شرایط منحصربه‌فردی دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در کلان‌شهرها مسائل ترافیکی به واسطه تأثیر در تمام ابعاد زیست شهری شرایط ویژه‌ای دارد که این مهم از لحاظ موقعیت جغرافیایی، تاریخی و اجتماعی اصفهان، شرایط منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است و ضرورت هماهنگی و در نظر گرفتن تصمیمات کارآمد را دوچندان می‌کند.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست مشترک مدیران ترافیک شهرداری اصفهان با رئیس پلیس راهور کشور در راستای رفع و کاهش دغدغه‌ها در رابطه با موضوعات ترافیکی شهر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه همراهی، همکاری و تعامل تمام مجموعه‌های خدمت‌رسان در راستای کاهش مشکلات مرتبط با زندگی شهروندان و رفاه، آسایش و آرامش آن‌ها ضروری است، افزود: در کلان‌شهرها مسائل ترافیکی به واسطه تأثیر در تمام ابعاد زیست شهری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است که این مهم از لحاظ موقعیت جغرافیایی، تاریخی و اجتماعی اصفهان، شرایط منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است و ضرورت هماهنگی و در نظر گرفتن تصمیمات کارآمد و ویژه برای این کلان‌شهر را دوچندان می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با جریمه‌های رانندگی، دوربین‌های ثبت تخلف، مباحث اطلاع‌رسانی و موضوعات سامانه‌های الکترونیک و هوشمند از جمله موارد مطرح شده با رئیس پلیس راهور بود.

حق‌شناس تاکید کرد: به‌یقین همکاری و همراهی‌ها می‌تواند علاوه بر هم‌افزایی موجب کاهش معضلات و بهبود تردد در کلان‌شهرها و رضایتمندی شهروندان شود.

کد خبر 728120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.