وقوع حریق در خط لوله سراسری انتقال گاز / عملیات ایمن‌سازی خطوط در حال اجرا است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق در خط لوله سراسری انتقال گاز گفت: اکیپ‌های امدادی و عملیاتی منطقه دو عملیات انتقال گاز استان اصفهان به محل اعزام شدند و با به‌کارگیری تجهیزات تخصصی، عملیات بازسازی و ایمن‌سازی خطوط در حال اجرا است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی وقوع حریق در خط لوله سراسری انتقال گاز، اکیپ‌های امدادی و عملیاتی منطقه دو عملیات انتقال گاز استان اصفهان به محل اعزام شدند و با به‌کارگیری تجهیزات تخصصی، عملیات بازسازی و ایمن‌سازی خطوط در حال اجرا است.

وی افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در مرکز استان و شهرستان‌های تشکیل و به منظور پیشگیری از افت فشار گاز در بخش‌های مصرف، اعمال محدودیت‌های مصرف گاز در بخش‌های صنعتی به صورت موقت انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر افت فشار گاز در برخی از روستاهای بخش وردشت سمیرم در حال پیگیری و رفع مشکل و تمهیدات لازم برای تأمین سوخت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: از تمام مشترکان گاز در بخش‌های خانگی، صنفی، صنعتی، آموزشی و عمومی درخواست می‌شود همکاری لازم در صرفه‌جویی در مصارف گاز و برق معمول داشته باشند.

کد خبر 728110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.