تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین»

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» تا روز ۱۰ اسفندماه تمدید شده است.

وی افزود: همچنین زمان برگزاری آزمون این طرح به روز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ موکول شده است که داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://hrtc.ir/ مراجعه کنند.

به گفته معاون استاندار کرمانشاه به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی استان‌ها از محل طرح شهید زین‌الدین، مرحله دوم این آزمون برای ۱۸ استان اجرا می‌شود که لازم است داوطلبان اصلاحیه‌های شماره ۱ و ۲ این آزمون را به دقت مطالعه کنند.

وی ادامه داد: طرح استخدامی شهید زین‌الدین طرحی کشوری است که در آن یک سهمیه ۱۰۰ نفری هم به استان کرمانشاه اختصاص داده شده که دفترچه راهنمای آن در سامانه جهاد دانشگاهی بارگذاری شده است.

صفدری گفت: تاکنون ۱۸ استان و همچنین دو استان نیز (زودتر) در این طرح قرار گرفته‌اند که استان کرمانشاه نیز جز همین استان‌ها است و تقریباً ۸۰ نفر از هم استان‌های عزیز و جوانان جویای کار در ۱۵ دستگاه دولتی استخدام خواهند شد.

وی بیان داشت: همچنین طبق دستور وزارت کشور قرار است که سهمیه ۲۰ نفر نیز برای استخدام در استانداری کرمانشاه داده شود که آزمون آن هم زمان توسط وزارت کشور و همزمان با دیگر استانداری‌ها برگزار خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: این طرح استخدامی فرصت خوبی برای استخدام جوانان جویای کار در دستگاه‌های مختلف است که امیدواریم با پیگیری برنامه‌های اشتغالزایی در استان، روز به روز شاهد کاهش بیشتر نرخ بیکاری در کرمانشاه باشیم.

کد خبر 728051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.