ساماندهی ۳۰ هزار نفر برای برگزاری امن و سالم انتخابات استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۳۰هزار نفر برای برگزاری امن و سالم انتخابات در استان ساماندهی شده و حضور بسیار گرم و پرشور مردم استان در ۲۲ بهمن به‌عنوان جشن انقلاب، نویدبخش خلق حماسه و جشن سیاسی در ۱۱ اسفند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه _سه‌شنبه، بیست‌وچهارم بهمن_ در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور بسیار گرم و پرشور مردم با بصیرت استان در جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: افزایش کمی و کیفی حضور مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان نشان از انتقال نسلی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و همین موضوع در محاسبات و تحلیل‌های دوست و دشمن تأثیر بسیار اساسی و حیاتی دارد.

وی افزود: شور و شوق مردم در جشن انقلاب نویدبخش خلق حماسه و جشن سیاسی دیگری در روز جمعه ۱۱ اسفند است که برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در شعبه‌های رأی‌گیری حاضر می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات امن و سالم در استان اردبیل سازماندهی شده‌اند و تمام تمهیدات لازم برای ایفای حق مردم و داوطلبان فراهم شده است.

کد خبر 728050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.