بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به ۱۰ روستای استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با بهره‌مندی ۱۰ روستای شهرستان مشگین شهر از توابع استان اردبیل ۱۷۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، میرسعید سیدمتین، عصر امروز _سه‌شنبه، بیست و چهارم بهمن_ در آئین افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان مشگین‌شهر که با حضور جمعی از مدیران و مقامات استان برگزار شد، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای محرومیت‌زدایی از چهره استان استفاده کرده‌ایم و اکنون پس از گذشت چهل و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استان اردبیل اکنون در عرصه گازرسانی جزو استان‌های سبز کشور است.

وی افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای مذکور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی تعداد ۱۷۰ خانوار روستایی شهرستان مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توسعه شبکه‌گذاری و ارائه خدمات به مناطق کم‌برخوردار و بی‌بهره از نعمت گاز طبیعی را مهم‌ترین رویکرد شرکت گاز استان اردبیل طی سال‌های اخیر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به توسعه شبکه‌های گازرسانی و بهره‌مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان مشگین‌شهر از گاز طبیعی هم‌اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای این شهرستان بیش از ۹۶ درصد و میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری شهرستان مشگین‌شهر ۱۰۰ درصد است.

وی در پایان، شهرستان مشگین‌شهر را یکی از قطب‌های گردشگری منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی نویدبخش شکوفایی و رشد اقتصادی در این شهرستان خواهد بود.

کد خبر 728031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.