دیدار با ۲۱۵۴ خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: دیدار با ۲۱۵۴ خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس در فاصله زمانی بهمن تا اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنااز سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد ناظری اظهار کرد: حیات، شکوه، پایداری و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم ایشان به‌عنوان ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به همین منظور در پرتو چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح سپاس در فاصله زمانی بهمن تا اسفند در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان تصریح کرد: این طرح به ۲ مناسبت ارزشمند سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا با مشارکت و همکاری سایر سازمان‌ها خصوصاً نهادهای مردمی با هدف دیدار از ۲ هزار و ۱۵۴ خانواده معظم شهید در سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

کد خبر 728021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.