ساخت سالن ۴۰خطه تیراندازی مازندران نیازمند حمایت مسئولان است

رئیس هیئت تیراندازی مازندران گفت: ساخت سالن ۴۰خطه تیراندازی مازندران نیازمند حمایت مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهروز اسکندرنیا عصر امروز_ سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در نشست خبری با اصحاب رسانه در بهترین پشتیبان این هیئت ورزشی را طی یک‌سال گذشته رسانه‌ها عنوان و اظهار کرد: رشته تیراندازی در مازندران بسیار بااستعداد است و حدود یک‌صد هزار شکارچی در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی به راحتی می‌توان رشته تیراندازی را جا انداخت و آن را در میان جامعه گسترش داد، افزود: امسال با همه نبود و کمبود زیرساخت‌های لازم موفق به کسب افتخارات متعددی از سوی ورزشکاران رشته تیراندازی شدیم.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران یکی از رویکردهای هیأت تیراندازی را ساماندهی بیان و عنوان کرد: در بحث زیرساخت‌ها نیز از ۱۰۰ کمتر از ۹ قرار داریم و جا برای کار در حوزه زیرساخت چه در اهداف ثابت و چه تراپ بسیار است.

اسکندرنیا با تاکید بر اینکه تمام تلاش استان ترویج و توسعه این رشته در میان جامعه و دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: ایجاد استانداردها برای پیشگیری از آسیب و توسعه این رشته بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا سالن راکد داراب را با فضایی حدود یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع تحویل بگیریم تا یک سالن ۴۰ خطه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی را راه‌اندازی کنیم اما متأسفانه تاکنون از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران پاسخ مثبت و رویکرد حمایتی را ندیدیم.

این مسئول با بیان اینکه محور اصلی ما استعدادیابی است و چهره‌های خوبی را شناسایی کردیم، مطرح کرد: هزینه فعالیت در این رشته بسیار بالا است و مضاف بر اینکه حضور در مسابقات برون مرزی نیز هزینه‌های خاص خود را دارد.

وی در مورد هانیه رستمیان بیان کرد: این ورزشکار لژیونر مازندرانی است که نخستین تیرانداز ایرانی در جایگاه لژیونر قراردادی را با یک تیم آلمانی بسته است.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران با اعلام ای نوا در لیگ برتر کشور نیز استان مازندران در رشته تپانچه نایب قهرمان بخش خواهران شدیم، گفت: باید خروجی تمام این برنامه‌ریزی‌ها، افتخار آفرینی ورزشکاران رشته تیراندازی در آوردگاه‌های برون مرزی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهر به شهر در حال تغییر است و گام جدیدی را برای تیراندازی مازندران تعریف کرده‌ایم که بدنبال تحقق آن هستیم، گفت: باید فضا را برای حضور جوانان در کنار بهره‌گیری از تجربه و علم پیشکسوتان، فراهم ساخت.

کد خبر 728002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.