افتتاح جمعیت هلال احمر در شهرستان فرخشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان‌ با دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه، جمعیت هلال احمر شهرستان فرخشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آئین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان فرخشهر برگزار شد.

مثنوی اضافه کرد: نیروهای کادر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر کارهای حسنه و نیکو انجام می‌دهند و با تمام وجود و خالصانه، پای خدمت‌رسانی به مردم هستند و این اقدامات و خدمات خالصانه، با شتاب در استان چهارمحال و بختیاری دیده می‌شود.

وی بیان داشت: در جمعیت هلال‌احمر بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی امورات و فعالیت‌ها را پیش خواهیم برد و توسعه می‌دهیم و در این راستا از همه‌ی ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

افتتاح جمعیت هلال احمر در شهرستان فرخشهر

جمعیت هلال احمر از مردم، با مردم و برای مردم است

حسین کاووسی در این آئین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نهادی مردمی است که با اتکا به پشتوانه و حمایت‌های وسیع مردمی، تمامی خدمات مختلف امدادی، داوطلبانه و بشر دوستانه را ارائه می‌دهند چراکه این نهاد از مردم، با مردم و برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه اعضای جمعیت هلال احمر در صف اول خدمت رسانی حاضر و آماده هستند، افزود: در زمان حوادث هر دستگاه و سازمانی مأمور به انجام یک وظیفه مشخص است، اما این جمعیت هلال احمر است که از لحظات آغازین بروز حوادث تا هر موقع که نیاز باشد، تمام خدمات موردنیاز را در اختیار مردم و آسیب دیدگان قرار می‌دهد.

کد خبر 727995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.