کشف ۱۸ تن گچ و سیمان احتکاری در رضوانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف ۱۸ تن گچ و سیمان احتکار شده داخل انبار یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سید خلیل صفوی با بیان اینکه احتکار کالا و عرضه نکردن آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی، به ویژه کسانی که کالاها را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به دریافت خبری مبنی بر احتکار گچ و سیمان داخل انبار نگهداری مصالح ساختمانی یک واحد صنفی در شهر رضوانشهر افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از کشف ۱۳ تن گچ و پنج تن سیمان احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی در مقابله با احتکار کالا عزم راسخ دارد، گفت: مهمترین راه برخورد با محتکران مشارکت مردم و سازمان‌ها است، لذا از شهروندان انتظار داریم، هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 727991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.