گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه کردستان است

استاندار کردستان گفت: گردشگری استان کردستان با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گوناگون، یکی از محورهای اصلی توسعه استان است که در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف این صنعت را در راستای توسعه استان به‌کار گیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _سه‌شنبه بیست‌چهارم بهمن‌_ در حاشیه بازدید از غرفه استان کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: کردستان با معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری خود به عنوان گلی سرسبد در این نمایشگاه به نمایش درآمده و ظرفیت‌های گردشگری این استان در بخش‌های مختلف به خوبی معرفی شده است.

وی افزود: البته استان کردستان این شایستگی را دارد، زیرا ظرفیت گردشگری کردستان در کشور کم‌نظیر است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: گردشگری استان کردستان با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گوناگون، یکی از محورهای اصلی توسعه استان است و در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف این صنعت را در راستای توسعه استان به‌کار گیریم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از بخش‌های متعدد گردشگری طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس و ورزشی بتوانیم به ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری پایدار دست یابیم.

به گزارش ایمنا، غرفه استان کردستان در سالن ٨ و ٩ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبر 727990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.