دستگیری و احضار ۲۸۸ نفر از مخلان نظم و امنیت در تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری و احضار ۲۸۸ نفر اراذل و اوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم پلیس است

به گزارش خبرگزاری پلیس گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سو اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی برقراری و ارتقا امنیت پایدار در جامعه را یکی از اهداف مهم پلیس دانست و افزود: پیشگیری یکی از محوری‌ترین سیاست‌ها و ابزارهای مجموعه انتظامی برای مقابله با وقوع جرم و بزهکاری در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی طرح‌های مختلف برخورد با اراذل و اوباش از آغاز سال در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این راستا ۸۳ نفر از این افراد که با درگیری، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آن‌ها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد، تصریح کرد: از افراد دستگیر و احضار شده ۲۴ قبضه سلاح سرد و سه قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی و نارضایتی در جامعه می‌شود، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

کد خبر 727978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوانپور IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    5 0
    درود و سپاس فراوان به فرمانده انتظامی شهرستان تالش ، جناب سرهنگ ، آقای محمد رستمی ...