«مردم» از جلوه‌های انحصاری انتخابات هستند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه انقلاب به ما عزت و اعتبار داده است، گفت: امروز ما خودمان درباره آینده تصمیم می‌گیریم، هیچ کدام از نمایندگان از رأی آوردن خود مطمئن نیستند، چرا که مردم انتخاب می‌کنند، چه کسی رأی بیاورد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی در همایش «جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی شهر تهران» که با حضور ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر مدارس تهران در استادیوم آزادی برگزار شد، با گرامی داشت یاد امام راحل و شهدا اظهار کرد: بر یک جمله اصرار داریم و آن این است که مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد؛ دانش‌آموزانی که امروز این جا هستند، تضمین‌کننده اقتدار و آینده کشور هستند، پیامی که داریم این است که استقلال خود را قدر می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته سه رئیس جمهور بدون اجازه وارد کشور شدند، اما با شاه دیدار نکردند، تاکید کرد: امروز هر کسی به مرز دریایی ما تعرض کند سیلی محکمی می‌خورد تا فراموش نکند که این استقلال را «انقلاب» به ما داده است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه نهضت امروز، پیدا کردن افراد بازمانده از تحصیل است، خاطرنشان کرد: تمام نیاز مردم کشور اعم از نیاز به مواد غذایی، نظامی و صنایع همه امروز در داخل کشور تأمین می‌شود و همه این‌ها به برکت انقلاب و خون شهداست.

وی گفت: انقلاب به ما عزت و اعتبار داده است، امروز ما خودمان درباره آینده تصمیم می‌گیریم. امروز هیچ کدام از نمایندگان از رأی آوردن دوباره خود مطمئن نیستند، چرا که مردم انتخاب می‌کنند چه کسی رأی بیاورد و هیچ کسی، نه رئیس جمهور و نه هیچ مسئول دیگری نمی‌داند چه کسی رأی می‌آورد. یکی ازجلوه‌های انحصاری انتخابات «مردم» هستند. نوجوان امروزی تصمیم می‌گیرد که چه کسی باشد و چه کسی نباشد و اوست که تصمیم می‌گیرد، دموکراسی واقعی اینجا و در ایران است و این جشن تکلیف سیاسی به دنیا این پیام را دارد، به آستانه فتح قلعه رسیدیم، نوجوانانی داریم که رأی می‌دهند و خانواده و اطرافیان خود را به پای صندوق رأی می‌آورند چرا که انتخابات آینده ساز است.

صحرایی با بیان اینکه ایران در گذشته برای حفظ مرزهای خود نمی‌توانست حتی سیم خاردار بسازد اضافه کرد: امروز ما را متهم می‌کنند که به روسیه پهپاد می‌دهیم و این در صورتی است که در گذشته روسیه با آمریکا و انگلیس بر سر منافع خود متحد بود. اسرائیلی که در شش روز طومار کشورهای غرب را در هم پیچید، اکنون بیش از ۱۱۰ روز است از عهده حماس بر نمی‌آید و همه جا می‌گوید کار ایران است؛ بله ایران از همه مسلمانان حمایت می‌کند. ببینید ایران به چه اقتداری رسیده است و این بچه‌های کشور آینده ایران را با رأی خود می‌سازند.

کد خبر 727917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.