خدمات‌رسانی بهزیستی استان سمنان به ۱۴ هزار نفر

استاندار سمنان گفت: بهزیستی استان سمنان به حدود ۱۴ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در نشست تبیینی انتخابات با جمعی از مدیران ادارات بهزیستی و کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی، جامعه‌ای متدین و شریف هستند که از دل‌هایی پاک و باصفا برخوردار هستند.‌

وی با بیان اینکه بهزیستی استان سمنان به حدود ۱۴ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: بالغ بر ۲۲۷ مؤسسه و مرکز، زیر مجموعه اداره کل بهزیستی استان سمنان است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه ایجاد فرق و عرفان‌های نوظهور به منظور ایجاد شکاف در میان گروه‌های مختلف مردم است، خاطرنشان کرد: ارتباط خیرین با بهزیستی یکی از اقدامات مؤثر و کاربردی دو سویه است.

هاشمی تصریح کرد: ۶۸۱ شعبه اخذ رأی با ۲۰ هزار نفر دست‌اندرکار در اجرای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ فعالیت خواهند داشت و امیدواریم در روز برگزاری انتخابات، شاهد حضور پرشور و باشکوه گروه‌های مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم‌.

به گزارش ایمنا، در این نشست که در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی استان سمنان برگزار شد، اطلاع‌رسانی خدمات، تبیین دستاوردها، ضرورت‌های انتخابات و مشارکت حداکثری گروه‌های مختلف مردم به همراه جامعه هدف آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به انجام رسید.‌

کد خبر 727916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.