«باهم»؛ اقدام پیشگیرانه شهرداری مشهد در حوزه آسیب‌های اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و باشگاه «باهم» برهمین اساس در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، هاشم دائمی در نشست مشترک با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که امروز_سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن- در مجموعه «شوق زندگی» برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه، با مدیریت مادرانه‌ای که بر آن حاکم شده، رنگ و بوی یک مجموعه قضائی را ندارد که همین موضوع شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری می‌دانیم، گفت: براساس همین نگاه بوده که باشگاه اجتماعی همسران مشهد، «باهم» ویژه زوجین جوان در دستورکار قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: تاکنون ۱۵ هزار زوج مشهدی در این باشگاه عضو شده و آموزش‌های مختلفی را دیده‌اند، اگر امروز نرخ طلاق در مشهد کاهشی شده به واسطه شروع این طرح است.

دائمی تصریح کرد: باشگاه «باهم» از لحظه ازدواج مشاوره‌های خانوادگی را به زوجین جوان در قالب کارگاه‌های مختلف آموزشی، اردوهای یک‌روزه و موارد این‌چنینی ارائه می‌دهد و تا سه سال این افراد را تحت پوشش مشاوره‌ای قرار دارند.

کد خبر 727914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.