سیاست شهرداری قم حمایت از ورزش همگانی است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: تکلیف قانونی شهرداری در زمینه ورزش، گسترش ورزش‌های همگانی است و در این راستا ورزش پیشکسوتان را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: برای حمایت از گسترش ورزش بانوان، بخشی از زمین‌های ورزشی شهرداری قم به بانوان اختصاص داده شده است.

وی افزود: مراکز ورزشی که به صورت فضای باز دایر شده است در مواردی که نیاز بوده برای ورزش بانوان محصور شود، این اقدام انجام گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان در برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان حضور فعال دارد، خاطرنشان کرد: بخشی از المپیاد فرزندان انقلاب ویژه بانوان بود که مورد استقبال بسیاری نیز قرار گرفت.

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: در پروژه افتخار شهر که افتتاحیه آن انجام شد، مسابقات در هر رشته ورزشی ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تکلیف قانونی شهرداری در زمینه ورزش، گسترش ورزش‌های همگانی است که در این راستا ورزش پیشکسوتان، همچنین ورزش آکادمی و پایه دنبال شد.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به دلایل وارد نشدن شهرداری قم به عرصه تیم‌داری عنوان کرد: ورود در حوزه ورزش حرفه‌ای موجب می‌شود که شهرداری از ورزش همگانی دور شود زیرا نیازمند بودجه بسیار است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری به تجلیل و حمایت از قهرمانان قمی می‌پردازد، گفت: سالن ورزشی شهرداری در اختیار هیئت کشتی بدون دریافت هزینه‌ای قرار داده شده است.

وی افزود: ورزش‌های زورخانه‌ای با تاکید شهردار در قم گسترش پیدا می‌کند تا علاوه بر گسترش ورزش همگانی، میراث ورزشی و آئین فرهنگی شهر قم در این زمینه حفظ شود.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم اظهار کرد: پیاده‌روی خانوادگی که قابلیت خوبی در شهر قم دارد مورد توجه سازمان بوده و در مناسبت‌های مختلف این اقدام انجام شده است.

کد خبر 727904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.