تلاش دشمنان ناامید کردن مردم از آینده است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بیشتر تلاش دشمن بر ناامید کردن مردم از آینده و انتخابات بوده و هر رأی مردم تیری بر قلب دشمنان ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در همایش جامعه مجاهد اظهار کرد: این همایش در سطح کشور و استان‌های مختلف مخصوص فعالان فرهنگی و با تاکید بر فریضه جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش امروز در شهر بجنورد در سه محل مجزا مخصوص طلاب خواهر و برادر و فعالان فرهنگی در مکان‌های متفاوت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات خراسان شمالی با بیان اینکه جهاد تبیین فریضه‌ای فوری است که باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تلاش دشمن طی سال‌های گذشته بر ناامید کردن مردم از آینده و انتخابات بوده است که در اغتشاشات سال گذشته نیز این نیت ملموس بود به‌طور قطع شرکت مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمن خواهد بود و آن‌ها را ناکام خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام قدیری، از سخنرانان مجرب کشوری نیز در این نشست اظهار کرد: اصلی‌ترین مسئله مردم نبود بستر گفت‌وگو و مطالبه‌گری است.

وی ادامه داد: جبهه حق و باطل در طول تاریخ پیشرفت و افول‌های فراوانی داشت که جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین نمونه‌های سیر صعودی جبهه حق است.

قدیری تاکید کرد: ما امروز در جامعه قشر خاکستری نداریم و دادن این عنوان به برخی از مردم کار اشتباهی است. بیش از ۹۰ درصد مردم ایران مذهبی و انقلابی هستند که این را در موقعیت‌های مختلف به‌ویژه در تشییع پیکر سردار سلیمانی قابل مشاهده هستند.

وی گفت: شرکت در انتخابات حق و تکلیف تمام مردم است و احزاب گوناگون کشور نیز به این مهم واقف هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح‌پرور، از اساتید و سخنرانان کشوری نیز در این همایش اظهار کرد: ملت ایران شگفت‌آورترین مردم در طول تاریخ هستند که دشمنان از این ویژگی در تعجب هستند.

وی افزود: مردم ایران محجبه‌ترین و عفیف‌ترین ملت‌ها هستند که دشمن با تمام اقدامات و نقشه‌های پلید خود نتوانست این خصیصه دینی را از ایرانیان بگیرد.

صالح‌پرور تاکید کرد: مسلمانی و ارادت مردم ایران به اهل بیت زبانزد است و این در مناسبت‌های مختلف مذهبی خود را نمایان می‌کند، در روزگار کنونی ایران بیشترین دشمن را نسبت به سایر کشورها دارد که مقتدرانه در مقابل اینها ایستاده است.

کد خبر 727902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.