پله‌برقی پل عابرپیاده میدان آزادی به‌روزرسانی می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه تعویض پله‌های شمالی پل عابرپیاده مکانیزه میدان آزادی گفت: اجرای این پروژه با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه تعویض پله‌های شمالی پل عابرپیاده مکانیزه میدان آزادی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی بیش از حد پله‌های شمالی این پل عابرپیاده مکانیزه، امکان تعمیر و تعویض قطعات آن وجود نداشت بنابراین با توجه به پرتردد بودن آن در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان تصمیم بر آن شد که دو دستگاه از این پله‌‎ها به‌طور کامل تعویض شود.

وی افزود: ابتدا لازم است قسمت‌های الحاقی به پله‌ها از جمله سقف‌ها و دیواره‌ها به‌طور کامل جدا شود که این کار خطرات جانبی خود را به همراه دارد و به دلیل اینکه تمام اجزای پله آغشته به روغن است، هرگونه جرقه‌ای منجر به آتش‌سوزی می‌شود، از این‌رو تمهیدات لازم در این خصوص پیش‌بینی شده است.

پله‌برقی پل عابرپیاده میدان آزادی به‌روزرسانی می‌شود

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه تعویض پله‌های شمالی پل عابرپیاده مکانیزه میدان آزادی از نوزدهم بهمن سال جاری آغاز شده است و در مدت زمان سه ماه انجام می‌شود، تاکید کرد: با تعویض پله‌ها، هزینه‌های تعمیرات اساسی کاهش پیدا می‌کند و خدمت‌رسانی مداوم و بهتری به شهروندان انجام می‌شود و از طرفی با افزایش طول پله، سعی می‌شود تعدادی از پله‌های ثابت شده حذف شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در این مدت پروژه با توجه به اینکه پل از قسمت بعد از ورودی ایستگاه BRT مسدود است، با احتیاط کامل تردد کنند و با صبر و شکیبایی خود، ما را در انجام هرچه بهتر این پروژه یاری کنند.

کد خبر 727880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.