ظهور سلیمانی‌ها نتیجه الگوگیری از امام حسین(ع) است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: این یک افتخار است که نام امام حسین (ع) را پاسداران بر دوش می کشند، پافشاری امام حسین(ع) بر پاسداری از اسلام بود و موجب پدید آمدن واقعه عاشورا شد و ظهور امثال قاسم سلیمانی‌ها نتیجه الگوگیری از این امام(ع) است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در مراسم اهتزاز پرچم امام حسین (ع) در شهرکرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فضائل و برکات بی‌شمار ماه شعبان اظهار کرد: این یک افتخار است که نام امام حسین (ع) را پاسداران بر دوش می‌کشند، پافشاری امام حسین (ع) بر پاسداری از اسلام بود و موجب پدید آمدن واقعه عاشورا شد و ظهور امثال قاسم سلیمانی‌ها نتیجه الگوگیری از این امام (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: تقویت معنویت و انس با ادعیه و قرآن در ماه شعبان یک ضرورت و تمسک به سیره حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) کشتی نجات در اقیانوس دنیا است.

ظهور سلیمانی‌ها نتیجه الگوگیری از امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا و روز پاسدار، پرچم مزین به نام امام حسین (ع) در شهرکرد به اهتزاز درآمد.

این مراسم هم‌زمان با سوم شعبان، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در میدان امام حسین شهرکرد با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

کد خبر 727845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.