انجام بیش از ۱۵۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان گچساران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گچساران از انجام ۱۵۹۷ عملیات در سال‌ جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عقیل طیبی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایستگاه‌های آتش‌نشانی شماره یک و دو این شهرستان مأموریت‌های متعددی را در سال جاری انجام داده‌اند.

وی افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری، ۱۵۹۷ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی یک و دو گچساران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گچساران گفت: از این تعداد مأموریت انجام شده ۹۷۴ مورد به آتش‌سوزی اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین آنها شامل ۱۵۲ مورد در آتش‌سوزی مزارع و مراتع، ۵۵ مورد آتش‌سوزی منازل شخصی، ۲۰ مورد اماکن تجاری، ۴۱ مورد خودرو و موتور سیکلت، ۱۰۱ مورد پارک و فضای سبز، ۷۳ مورد منابع طبیعی بوده است.

طیبی خاطرنشان کرد: ۴۸۴ آتش‌سوزی متفرقه، دو آتش‌سوزی انبار ضایعات و هشت انتقال پایه برق از مأموریت‌های صورت گرفته در گچساران است.

وی با اشاره به مأموریت‌های بخش امداد و نجات توسط آتش‌نشانی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ۵۶ فقره تصادفات جاده‌ای، ۴۳ فقره حوادث آسانسوری، ۲۱ فقره حوادث انگشتری، ۸۹ مورد حبس شدن در اماکن، ۷۱ مورد امداد و نجات متفرقه، دو مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد حوادث آبی-غواصی در این شهرستان توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران انجام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گچساران گفت: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۲۶ نفر در حوادث حریق رخ داده در گچساران مصدوم شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مرد، سه نفر زن و سه نفر آتش‌نشان بوده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان ماه دی، ۲۰ نفر در حوادث رخ داده گچساران فوت کردند که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و سایرین زن بودند.

طیبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر در حوادث امداد و نجات گچساران مصدوم شدند که از این تعداد ۴۱ نفر مرد و ۲۹ نفر زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود حتماً در منزل یا محل کار و خودروهای خود کپسول‌های اطفای حریق آتش‌نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

کد خبر 727835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.