مدرسه برکت برای دانش‌آموزان شهر بافران افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: مدرسه پسرانه برکت شهر بافران با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

ناصر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: مدرسه پسرانه برکت شهر بافران در جریان سفر مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نائین با اعتبار نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: بخشی از هزینه این پروژه خاص در شهر بافران به کمک بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بخش دیگر از منابع دولتی تأمین شده است.

مدرسه برکت برای دانش‌آموزان شهر بافران افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مدرسه دارای ۶ کلاس آموزشی، کارگاه فناوری، آزمایشگاه، سالن چند منظوره با مساحت ۷۵۰ مترمربع و ۱۹۰ متر مربع دیوارکشی و هزار و ۸۰۰ مترمربع محوطه سازی است.

فتحی اضافه کرد: در کنار این مدرسه در شهر بافران، خیر بزرگواری ساخت ۱۰۰ درصد یک مدرسه ۶ کلاسه را آغاز کرده است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد تحویل آن به دانش‌آموزان بافران باشیم.

مدرسه برکت برای دانش‌آموزان شهر بافران افتتاح شد

وی تصریح کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان در دولت سیزدهم و در دهه فجر امسال تعداد ۳۰ پروژه آموزشی را با ۱۵۵ کلاس با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان با مساحت ۲۱۵ هزار مترمربع تحویل دانش آموزان عزیز استان اصفهان داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ادامه داد: در کنار این پروژه‌ها، تعداد دو هزار و ۸۰۰ کلاس در مدارس استاندارد سازی شده که هزار و ۲۰۰ کلاس آن مربوط به سال جاری است که بخشی از آن تحویل دانش‌آموزان شده است.

کد خبر 727828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.