خرد جمعی و استفاده از متخصصان راهکار حل مشکلات و غلبه بر آن‌ها

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شناسایی مشکلات استان و ارائه راه حل به مسئولان اجرایی باید از متخصصان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، آیت الله عسکر دیرباز امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در نشست هم اندیشی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تشکل‌هایی که در تمامی ایام فعالیت دارند بسیار با ارزشمند هستند.

وی افزود: با خرد جمعی و مشورت و قوه عاقله که خداوند اعطا کرده است می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه و راهکار مناسب پیدا کرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی موضوعات فراتر از قوه ادراک بندگان است و در معادلاتی که خارج از محاسبات ما هستند نیز ممکن است دست به دست هم داده و موجبات خیرات و نیکی به ما شوند.

دیرباز با بیان اینکه در شناسایی مشکلات استان و ارائه راه حل به مسئولین اجرایی باید از متخصصین استفاده شود، ادامه داد: ارتباطات درون استانی و برون استانی وجود دارد که در درون استانی این وظیفه بر عهده تشکل‌هایی است که در حوزه‌های کاری باهم دیگر دارای اشتراکات هستند.

وی با اشاره به اینکه استان‌هایی که آذری زبان هستند می‌توانند با همدیگر روی مسائل مشترک کار کرده و به راه حل‌های مشترک برسند، تصریح کرد: در استان در کنار مراکز تخصصی، حوزه‌های علمیه وجود دارد که ارتباط با این حوزه‌ها می‌تواند مثمر ثمر قرار گیرد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ارتباط با مرکز می‌تواند برای استان‌ها مفید باشد در تهران شخصیت‌های توانمندی وجود دارد که می‌توانیم در استان‌های مرزی از این توانمندی‌ها بهرمند شویم و جایگاه استان را در مرکز ارتقا دهیم.

کد خبر 727767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.