۴۴۵ پروژه مسکن مددجویی در زنجان فعال است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای ساخت سرپناه برای جامعه هدف کمیته امداد، ۴۴۵ پروژه مسکن مددجویی در زنجان فعال است.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه تأمین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، اظهار کرد: به خاطر اهمیت موضوع روند پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به صورت هفتگی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۴۵ پروژه مسکن مددجویی در استان زنجان فعال است، افزود: هم‌زمان با دهه فجر ۱۷۰ واحد از این واحدهای در حال ساخت تحویل مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از معرفی و شناسایی ۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در استان زنجان که بر اساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان (ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور) صورت گرفته خبر داد و گفت: این واحدها تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه احداث واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد برای ۳۳۲ متقاضی کمیته امداد استان زنجان واحدهای مسکونی در حال ساخت است.

صالحی با اشاره به نداشتن توانایی مالی خانواده‌های فاقد مسکن برای تأمین ودیعه و اجاره مسکن اضافه کرد: کمیته امداد به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوارها خدمت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از دیگر خدمات کمیته امداد در بخش مسکن تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن جامعه هدف است.

کد خبر 727764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.