سالن‌های دولتی مازندران در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: از یک ماه گذشته تاکنون همه سالن‌های در اختیار دستگاه‌های دولتی مازندران شناسایی شده‌ و به زودی تعرفه‌گذاری این سالن‌ها توسط هیئت تبلیغات انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات این استان با بیان اینکه از زمان ثبت‌نام تاکنون تغییراتی در کاندیدای مجلس شورای اسلامی داشتیم، اظهار کرد: با انصراف تعدادی، ۴۵۹ نفر برای ۱۲ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از یک ماه گذشته تاکنون همه سالن‌های در اختیار دستگاه‌های دولتی شناسایی شده و به زودی تعرفه‌گذاری این سالن‌ها توسط هیئت تبلیغات انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه مقرر شد سالن‌ها و امکانات عمومی دستگاه‌های دولتی به عدالت در اختیار نامزدهای انتخاباتی در یک هفته تبلیغات انتخابات قرار گیرد، عنوان کرد: نامزدهای انتخابات می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی و تعرفه اعلام شده، قرارداد منعقد کرده و از این سالن‌ها استفاده کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه سالن‌های آمفی تئاترها و چند منظوره و سالن‌های ورزشی و هر مجموعه‌ای که مردم بتوانند در آن حضور پیدا کنند و در اختیار دستگاه‌های دولتی باشد، در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد، گفت: طبق قوانین تعیین شده تبلیغات خبرگان رهبری ۱۵ روز و یک روز مانده به انتخابات پایان تبلیغاتشان است و تبلیغات مجلس شورای اسلامی نیز یک هفته و یک روز قبل از انتخابات و اخذ رأی، تبلیغاتشان به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به حضور باشکوه و حماسه آفرین مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مطرح کرد: گرچه دشمنان ما خیلی تلاش کردند و در بیرون و درون کشور هزینه کردند تا مردم در صحنه حضور پیدا نکنند و در میدان نباشند اما خوشبختانه هدفشان نقش بر آب شد و به پشتوانه امام زمان (عج)، مردم پای کار آمدند و ثابت کردند که در شرایط سخت حضور بیشتری دارند.

این مسئول با بیان اینکه مردم در ۴۵ سالگی انقلاب به درستی نشان دادند که پای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم و تقویت اعتماد عمومی در جامعه بسیج شوند و ما مسئولین باید قدردان همه مردم بوده و حق شهروندی را برای همگان قائل باشیم.

وی یادآور شد: حماسه دوم را هم مردم با حضورشان در انتخابات می‌آفرینند اگرچه شک نداریم مردم پای کار هستند و با حضورشان حماسه می‌آفرینند.

کد خبر 727748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.