آمار فروش بلیت سینما در اصفهان، نشان هنردوست بودن مردم است

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: آمار فروش سینما در اصفهان در رتبه دوم آمار کشور است که این موضوع نشان‌دهنده هنردوست بودن مردم اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد نوری شامگاه دوشنبه _بیست‌وسوم بهمن_ در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: آمار فروش سینما در اصفهان (بدون در نظر گرفتن تهران) در صدر آمار کشور است که این موضوع نشان‌دهنده هنردوست بودن مردم اصفهان است، در همین راستا باید از مردم دعوت کرد تا سینما را در سبد خانوادگی خود قرار دهند.

وی با بیان مطالبه فیلمسازان اصفهانی افزود: باید تلاش کنیم فضای سینما اصفهان از نظر تولید در کشور جدی شود تا شاهد حضور کاری از این استان در جشنواره سال آینده باشیم.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که در این حوزه به صورت جدی فعالیت می‌کنند، آینده و افقی که می‌بینند این است که کارشان را روی پرده سینما دیده شود.

موری با اشاره به اینکه بهترین عیدی ماه شعبان به فیلمسازان این است که سال آینده بتوانیم اتفاقاً خوبی را برایشان رقم بزنیم، ادامه داد: این اتفاق جدی به همت مسئولان وابسته است و چیزی نیست که به تنهایی حوزه هنری انجام دهد و یاری متولیان را می‌طلبد.

کد خبر 727741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.