حضور شهرداری همدان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

شهردار همدان گفت: شهرداری همدان با پرپایی غرفه‌ در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرد تا از ثمرات آن در راستای توسعه گردشگری بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز- دوشنبه بیست و سوم بهمن‌ماه- در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری‌ها از یک نهاد صرفاً خدماتی به نهاد اجتماعی فرهنگی و گردشگری تبدیل شدند، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخه فعالیت فرهنگی شهرداری حوزه گردشگری است و با اختصاص بودجه رویدادها و جشنواره‌هایی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در راستای حوزه گردشگری، سال ۱۳۹۷ همایش بین‌المللی ای سی دی، اجلاس جهانی راه ابریشم و برنامه‌های دیگری برگزار شد و بازخوردهای خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.

شهردار همدان اضافه کرد: شهرداری همدان با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و اختصاص سالن مناسب غرفه‌ای با عنوان همدان شهر دوستدار کودک با هماهنگی اداره کل گردشگری وزارت میراث فرهنگی بر پا کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان زیادی قرار گرفت.

حسینی با اشاره به اقدامات برجسته شهرداری همدان در ثبت جهانی هگمتانه اضافه کرد: تلاش‌های زیادی در ارزیابی یونسکو جهت ثبت جهانی هگمتانه در بازار، کاروانسراها، فضا و بافت تاریخی هگمتانه، جداره سازی‌ها، پیاده راه‌ها صورت گرفت تا همدان را به جایگاه جهانی برسانیم.

وی گفت: امسال شهرداری همدان با برپایی غرفه‌ای به متراژ ۱۵۰ متر در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرد تا از ثمرات آن در راستای توسعه گردشگری بهره بگیریم.

کد خبر 727735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.