استفاده از ظرفیت همه تشکل‌ها در برگزاری انتخابات پرشور

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: باید در حوزه تعلیم و تربیت از همه ظرفیت‌ها برای حضور دانش آموزان در پای صندوق‌های رأی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، علی اکبر عزیزی در نشست قرارگاه رسانه و انتخابات استان که در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد با اشاره به تربیت سیاسی در مدارس اظهار کرد: پرورش بعد سیاسی، اجتماعی دانش آموزان از دوره ابتدایی به عنوان یکی از ساحت‌ها و قلمروهای اساسی تعلیم و تربیت در سطح فردی و اجتماعی از اهمیت اساسی برخوردار است.

وی افزود: هزینه کردن برای مدارس و آموزش و پرورش، نظام تعلیم و تربیت برای بلوغ سیاسی هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است و باید در این حوزه از همه ظرفیت‌ها برای حضور دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی استفاده کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به نقش تأثیر گذار روابط عمومی‌ها در اجرا و پوشش رسانه‌ای برنامه‌های انتخاباتی ادامه داد: روابط عمومی‌ها تسهیلگر مشارکت مردم در انتخابات باشند و هماهنگی برای تشویق و ترغیب مردم به پای صندوق رأی با صدا و سیما هماهنگ باشند.

عزیزی گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های کارگری، هنرمندان، معلمان، روحانیون، خانواده شهدا، جامعه زنان، مجموعه صدا و سیما، خانواده کارمندان ادارات و … در برگزاری انتخابات پرشور مؤثر است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 727731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.