اماکن گردشگری زیر ذره‌بین آقای شهردار/ اولین بازدید سرزده پیش از نوروز به ناژوان رسید

شهردار اصفهان به همراه جمعی ازمدیران ارشد شهری به صورت سرزده از مجموعه تفریحی گردشگری ناژوان بازید کرد و در جریان وضعیت آمادگی این مجموعه برای ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایام عید نزدیک است و مدیران شهری در تدارک برنامه‌ها و آماده‌سازی اماکن تفریحی شهر برای پذیرایی شایسته از میهمانان و بازدیدکنندگان هستند. ناژوان از جمله مکان‌های تفریحی است که در طول سال و به ویژه در ایام تعطیل و نوروز با استقبال مردم مواجه می‌شود.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و جمعی از مدیران ارشد شهری ظهر امروز به صورت سرزده به ناژوان رفتند تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و وضعیت آمادگی این مجموعه قرار بگیرند.

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

ناژوان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می‌شود

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مقرر شد در آستانه سال نو از مکانی‌هایی که در ایام نوروز بیشترین مراجعه را دارد که از جمله آن محل‌ها ناژوان است و باید برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود، بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این بازدید از نزدیک در جریان مسائل جاری قرار گرفتیم، همچنین شاهد موفقیت‌های این مدت مجموعه ناژوان به‌ویژه در قسمت آکواریوم بودیم، افزود: مجموعه آکواریوم پس از تحویل‌گیری از شرکت ترکیه‌ای که دوره قرارداد آن به اتمام رسیده بود، در حال حاضر به دست همکارانم در شهرداری به خوبی اداره می‌شود.

شهردار اصفهان ادامه می‌دهد: شرکت متولی این کار که از شرکت‌های وابسته به شهرداری است، این ظرفیت را دارد که بتواند فناوری آکواریوم را در سایر شهرها اجرا کند و به‌نوعی تبدیل به یک برند ملی و منطقه‌ای شود.

قاسم‌زاده با اشاره به مسائل فرهنگی و اجتماعی ناژوان می‌گوید: این مسائل نیز در دستور کار قرار داشت که بررسی شد و امیدواریم در ایام عید و در کل سال ناژوان بتواند پذیرای حضور مهمانان باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مباحث ترافیکی در ناژوان تصریح می‌کند: این مسئله همیشه مورد گلایه شهروندان است، این ترافیک سنگین موجب آزار سکنه اطراف ناژوان و افرادی است که برای استفاده به این مکان می‌آیند، برای این منظور نیز قرار شده توسط مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری و مدیریت ناژوان تدابیری اندیشیده شود تا این مشکل به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

بازید سرزده شهردار اصفهان از ناژوان

کد خبر 727728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.