هشدار نارنجی هواشناسی خوزستان برای روز پنج‌شنبه

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در روز پنج‌شنبه، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برای روز پنجشبه ۲۶ بهمن هشدار سطح نارنجی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه بیست و سوم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز تا اواسط روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایداری را بر روی استان نشان می‌دهد که سبب وقوع مه رقیق یا مه صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

وی افزود: از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی فعال و فراگیر به استان انتظار داریم در اغلب نقاط به‌ویژه مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید باشیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه روز گذشته حسینیه اندیمشک با دمای ۲۳.۱ و ایذه با دمای ۳.۸ به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده و دمای اهواز نیز حداکثر به ۱۹.۳ و حداقل ۱۱.۱ رسید.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: پیرو هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۴۴ مورخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ و با تاکید بر صحت آن و تقویت سامانه بارشی فعّال و فراگیر از اوایل پنجشنبه (۲۶ بهمن) تا اواخر وقت شنبه، رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و تندباد لحظه‌ای، احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق و بارش برف در ارتفاعات در همه مناطق استان به ویژه مناطق شمالی، شرقی، شمال‌شرقی، جنوب‌شرقی و ارتفاعات خواهد شد.

کد خبر 727696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.