کشف ۱۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه‌های مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط ۱۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در دو باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای دوره‌ای و غیرمترقبه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین‌های مدار بسته توسط بازرسان ویژه و کارکنان ناحیه مریوان، برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، ۱۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی افزود: بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: ضبط کارت‌های سوخت ذکر شده در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و سو استفاده از کارت سوخت وسایل نقلیه صورت گرفته است.

نوکانی با اشاره به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان و تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اولویت این شرکت، تحقق حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های عرضه است.

کد خبر 727680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.