نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی ایران با صنعت برگزار می‌شود

مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی ایران از برگزاری نشست مشترک دانشگاه با صنعت و جامعه در راستای توسعه همکاری‌ها خبر داد.

فرهاد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای تحقق مأموریت دانشگاه نسل سوم معاونت تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران فردا _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن _ رویدادی با عنوان «نشست مشترک دانشگاه با صنعت و جامعه در راستای توسعه همکاری‌ها» برگزار می‌کند.

وی افزود: این نشست که برنامه‌ریزی آن از طریق گروه ارتباط با صنعت مدیریت توسعه فناوری سلامت صورت گرفته است، با حضور حدود ۳۵ شرکت مدعو و جمعی از پژوهشگران و اعضای هیئت علمی و ارائه چهار شرکت فعال در حوزه فناوری و تحقیقات دانش بنیان برگزار می‌شود.

مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: موضوعاتی شامل معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها، چالش‌ها موجود، نیازها و اولویت‌های شرکت‌ها در حیطه تحقیقات و پژوهش در این نشست مطرح خواهد شد و هدف آن، ارائه پیشنهادات، راهکارها و در نهایت توسعه همکاری شرکت‌ها و دانشگاه با استفاده از ظرفیت‌های علمی پژوهشی و اجرایی متقابل است.

بارانی گفت: انتظار می‌رود که نتیجه این نشست، انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای ارتباط با صنعت و جامعه با دانشگاه و منافع دوطرفه باشد که در برآوردن نیازهای فناوری سلامت نیز به صورت خدمات، محصولات و تولیدات داخلی، راهگشا خواهد بود.

کد خبر 727659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.