نظارت ۸۰ تیم بازرسی در ایام نوروز و ماه رمضان بر فعالیت اصناف

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ تیم بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز نظارت مستمر بر فعالیت ۵۶ هزار واحد صنفی در سه گروه تولیدی، توزیعی، خدمات فنی و خدماتی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از اداره کل صمت این استان، فضل‌الله رحمتی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و تا بیست‌وچهارم فروردین ادامه دارد در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و جلوگیری از سو استفاده عوامل سودجو بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و خدمات‌رسان تشدید می‌شود.

وی افزود: این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود که در مرحله نخست نظارت بر خدمات فنی اصناف، قالیشویی‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، بنگاه‌های اتومبیل، آپاراتی‌ها، دفاتر مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری، مجموعه بین راهی صورت می‌گیرد.

رحمتی بیان کرد: در مرحله دوم این نظارت‌ها بر واحدهای صنفی عرضه‌کننده کیف، کفش و منسوجات و در مرحله سوم این نظارت بر لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی خواهد بود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، مبارزه با عرضه کالای قاچاق، رصد و پایش مستمر انبارها و مراکز نگهداری کالا از طریق سامانه‌های برخط جامع انبارها و جامع تجارت و همچنین حضور فیزیکی بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه کالاهای مورد نیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از اهداف اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ تیم بازرسی در این ایام نظارت مستمر بر فعالیت ۵۶ هزار واحد صنفی در سه گروه تولیدی، توزیعی، خدمات فنی و خدماتی خواهند داشت.

کد خبر 727656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.