برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادربزرگ برای بالا بردن رتبه در بازی‌ آنلاین

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز ۱۵۰ میلیون ریال از حساب مادربزرگ توسط نوه خبر داد و گفت: دقت نکردن در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه‌ساز جرایم اینترنتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، امیرحسین سلیمانی اظهار کرد: با مراجعه خانمی ۶۸ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش در روزهای متوالی، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم ۱۸ تراکنش مالی با استفاده از کارت شاکی جهت بالا بردن سطح و رتبه بازی‌های رایانه‌ای خود اقدام کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر معلوم شد که متهم پسری ۱۵ ساله و نوه شاکی است که پس از حضور در کلانتری، لب به اعتراف گشود و به پذیرش بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سلیمانی اضافه کرد: این نوجوان در اعترافات خود بیان داشت که همیشه می‌دانستم که مبالغ زیادی پول در کارت بانکی مادربزرگم موجود است و همچنین از رمز کارت بانکی او نیز با خبر بودم و این موضوع باعث وسوسه من شد تا اینکه بدون اجازه با کارت بانکی وی اقدام به خرید جم (الماس) به منظور بالا بردن رتبه خودم در بازی‌های آنلاین کنم.

کد خبر 727654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.