فاز دوم سیستم صوتی یکپارچه شهر همدان روز قدس راه‌اندازی می‌شود

شهردار همدان‌ با بیان اینکه فاز نخست سیستم صوتی یکپارچه شهر همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ اجرا شد، گفت: فاز دوم راه‌اندازی سیستم صوتی یکپارچه در راهپیمایی روز قدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری تمام تلاش شهرداری همدان این بود که با فضاسازی و آذین‌بندی متفاوتی شهر را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی آماده کند که در این راستا برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌های شاد و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان به‌ویژه برپایی بیش از ۱۰ غرفه در مسیر راهپیمایی انجام شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند از فضای ایجاد شده استفاده کنند.

شهردار همدان با اشاره به اینکه هر سال شهرداری همدان اقدامات فرهنگی را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن تدارک می‌بیند، ادامه داد: شهرداری همدان ۲۰ غرفه شامل پذیرایی، نقاشی، پخش سرود، مباحث انتخابات، برگزاری مسابقات و مباحث فرهنگی و پخش هدایا برپا کرد، همچنین چهار استیج گروه سرود در مسیر راهپیمایی به اجرا شد.

حسینی با اشاره به تهیه امکانات جدید صوت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌توسط سازمان سیما و منظر شهرداری و با حمایت مالی منطقه دو تصریح کرد: این سیستم صوتی مسیرهای راهپیمایی امام‌زاده عبدالله تا آرامگاه بوعلی سینا و پیاده‌روی بوعلی تا میدان امام را به صورت یکپارچه پوشش داد.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم راه‌اندازی سیستم صوتی یکپارچه ادامه داد: فاز دوم سیستم صوتی برای روز قدس از میدان امام تا ایستگاه و کل خیابان شریعتی و حسینیه امام را پوشش می‌دهد.

کد خبر 727640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.