تاکید بر پاک‌سازی معابر حساس شهر با استفاده از جاروب مکانیزه در تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر استفاده از جاروب مکانیزه برای پاک‌سازی و تنظیف معابر اصلی، پرتردد و حساس شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، پرویز عباس‌نژاد صبح امروز _دوشنبه بیست و سوم بهمن_ اظهار کرد: پاک‌سازی معابر اصلی و حساس شهر بر اساس دفترچه پیمان باید توسط جاروب مکانیزه انجام گیرد و در این راستا نظارت ویژه ناظران ستادی و استفاده از جی‌پی‌اس جهت بررسی عملکرد این جاروب‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به ایمنی و سلامت نیروهای شهرداری افزود: کارگران زحمتکش خدمات شهری نقش اساسی در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان از خادمان خود در مجموعه شهرداری را دارند و باید در کنار توجه به مسائل ایمنی و سلامت آن‌ها، به مسائل رفاهی این نیروها نیز به صورت ویژه توجه شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به تنوع مأموریت‌های حوزه محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: مأموریت‌های متنوع و وظایف گسترده حوزه محیط زیست و خدمات شهری ایجاب می‌کند نیروهای این حوزه شهرداری به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند و انصافاً نیروهای خدمات شهری در تمام مأموریت‌های محوله پای کار هستند.

عباس‌نژاد گفت: از شهروندان فهیم که همواره همراه شهرداری هستند درخواست داریم تا ضمن همکاری و همراهی با خادمان خود در شهرداری تبریز در صورت بروز و وجود هرگونه مشکل در حوزه خدمات شهری مراتب را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری و مشکل رفع شود.

کد خبر 727620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.