تشکیل ۲ هیئت اندیشه‌ورز نخبگان در خراسان شمالی تا پایان سال

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی گفت: تاکنون یک هیئت اندیشه‌ورز در حوزه معادن تشکیل شده است و امیدواریم تا پایان سال دو هیئت اندیشه‌ورز دیگر نیز تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمود بخشی امروز_ دوشنبه بیست و سوم بهمن_ در جمع خبرنگاران شناسایی و هدایت نخبگان را یکی از راهبردهای این مجموعه دانست و اظهار کرد: در حوزه دانش آموزی طرح‌هایی همچون شهاب و ایران گشت در جریان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سال جاری، افزود: توسعه کانون‌های مردمی شناسایی و هدایت مستعدان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح شهید وزوایی برای شناسایی دانشجویان از پیش سال جاری در جریان بود، اما اکنون با نام هسته‌های استادمحور و مسئله‌محور در حال اجرا است.

بخشی تصریح کرد: طی سال جاری دو هسته مسئله‌محور در دستور کار است که تا پایان سال تشکیل می‌شود. تشکیل هسته‌های مسئله محور اساتید، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز نخبگانی و ارائه تسهیلات از دیگر اقدامات است.

وی اضافه کرد: تاکنون یک هیئت اندیشه‌ورز در حوزه معادن تشکیل شده است و امیدواریم تا پایان سال دو هیئت اندیشه‌ورز دیگر تشکیل شود.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی ادامه داد: طی سال جاری به ۴۵ نفر تسهیلاتی به استعدادهای برتر پرداخت شده است که ۲۵ نفر دانشجویان و ۱۱ نفر رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیادهای علمی بودند.

بخشی افزود: تاکنون ۴۸۶ نفر از طرق مختلف جزو نخبگان استان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: طی سال جاری ۱۱ نفر با معرفی بنیاد ملی نخبگان جذب دستگاه‌های اجرایی شدند؛ طی سال جاری نیز برای ۲۳ عنوان جایگاه شغلی در چهار دستگاه اجرایی جذب صورت می‌گیرد.

کد خبر 727600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.