تکمیل فاز نخست احداث بوستان جلالیه تا پایان سال جاری

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در این منطقه، سال جاری عملیات احداث طرح‌های فضای سبز شهری همچون بوستان‌های محلی جلالیه و یاس در دستور کار این منطقه قرار گرفته است و فاز نخست بوستان جلالیه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در این منطقه زمین‌های بایری که طرح فضای سبز برای آن تعریف شده و در تملک شهرداری قرار نگرفته است، به وفور یافت می‌شود، از این‌رو با هدف افزایش سرانه فضای سبز، عملیات آزادسازی بعضی از این زمین‌ها در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: در محله گل محمدی در امتداد مادی جلالیه مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) زمینی وسیع با کاربری فضای سبز بوده که به‌دلیل ساماندهی محل و تسهیل در تردد ساکنان، عملیات اجرایی ۲۰۰۰ مترمربع آن در دستور کار اداره عمران منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عمرانی فاز نخست بوستان جلالیه خاطرنشان کرد: با زیرسازی محل، عملیات جدول‌گذاری و تقسیم‌بندی این بوستان انجام شد و عملیات آسفالت معابر آن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

باقری ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری و آبرسانی بوستان جلالیه در حال اجرا است و پس از اتمام، خاکریزی کشاورزی باغچه‌ها نیز انجام خواهد شد.

تکمیل فاز نخست احداث بوستان جلالیه تا پایان سال جاری

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد ریالی احداث بوستان جلالیه اضافه کرد: طبق درخواست‌های مردمی در این بوستان پس از نصب مبلمان شهری، ست کامل وسایل حرکت درمانی نیز نصب خواهد شد و تا پایان سال جاری فاز نخست آن در اختیار ساکنان محل قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: زمین تملک شده طرح فضای سبز در محله فردوان واقع در کوچه یاس با مساحت ۱۷۵۰ مترمربع نیز در دست احداث است.

کد خبر 727567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.