۱۰ غرفه عرضه تره‌بار در بازارچه ولی‌عصر (عج) شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: سازه ۱۰ غرفه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در بازارچه ولی‌عصر (عج) نصب شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، سیدرضا هاشمی اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال شهروندان در تهیه مایحتاج خود، راه‌اندازی چهار بازارچه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبه‌روی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولی‌عصر (عج) جنوبی، بازارچه روبه‌روی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ غرفه در بازارچه ولی‌عصر (عج) راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری است و در منظریه و محدوده ترمینال سامان نیز عملیات عمرانی در حال انجام است.

هاشمی ادامه داد: راه‌اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان دسترسی آسان گروه‌های مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 727552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.