حتی یک رای بیشتر دشمنان را عصبانی می‌کند

امام جمعه قزوین گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین شعائر الهی است و حتی یک رای بیشتر دشمنان را عصبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در جمع مبلّغان دهه فجر و انتخابات با بیان اینکه امروز انتخابات یکی از مهم‌ترین شعائر الهی است، اظهار کرد: حتی یک رأی بیشتر دشمنان را عصبانی می‌کند.

وی افزود: اگر یک رأی بیشتر در صندوق‌ها جمع‌آوری شود، دشمن عصبانی می‌شود و یک رأی کمتر دشمن را شاد می‌کند، شما در چنین میدانی فعالیت می‌کنید، این فعالیت برکت دارد و دل رهبر حکیم انقلاب را شاد می‌کند؛ بنابراین کسانی که برای شعائر الهی ارزش قائل هستند، جزو خواص ایمانی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با یادآوری اینکه در مقابل خواص ایمانی خواص شیطانی نیز داریم، تصریح کرد: تمام همت خواص شیطانی بر فساد، فحشاء، گناه، دروغ، اعتیاد، طلاق و حیوان‌پروری به جای فرزندآوری است که البته فعالیت این خواص را باید خواص مؤمن جبران کند و از آن جلوگیری کنند.

عابدینی ادامه داد: خداوند در آیه ۶۷ سوره توبه خواص شیاطین را می‌فرماید، منافقین شیطان هستند، خداوند در این آیه می‌فرماید مردان و زنان دو چهره همچون یکدیگرند، به کار ناپسند وامی‌دارند، از کار پسندیده بازمی‌دارند و دست‌های خود را از انفاق می‌بندند، خدا را فراموش کردند، پس خدا هم فراموششان کرد، در حقیقت این منافقانن.

وی تصریح کرد: خداوند در این قسمت در ۴ آیه راجع به منافقان سخن می‌گوید، سپس به سراغ مؤمنان می‌رود و در آیه ۷۱ سوره توبه می‌فرماید «مردان و زنان با ایمان دوستان یکدیگرند که به کارهای پسندیده وامی‌دارند و از کارهای ناپسند بازمی‌دارند و نماز را بر پا می‌دارند و زکات می‌دهند و از خدا و پیامبرش فرمان می‌برند، آن‌ها که خدا به زودی مشمول رحمتشان قرار خواهد داد که خدا توانا و حکیم است.

امام جمعه قزوین گفت: منافقان ربطی به هم ندارند، عاطفه‌ای نسبت به هم ندارند، هم‌افزایی سرشان نمی‌شود و حتی نسبت به یکدیگر دشمنی دارند، خداوند در آیه ۴ سوره منافقون می‌فرماید منافقان مثل چوب خشک هستند، چوب خشک نسبت به چوب خشک دیگر احساسی ندارد و فقط وقتی شعله‌ور شوند همدیگر را آتش می‌زنند.

عابدینی ادامه داد: مؤمنین اینگونه نیستند، مؤمنان دلسوز یکدیگرند و فدای یکدیگر می‌شوند، مؤمنان یکدیگر را دوست دارند و تمام وجودشان فدای یکدیگر می‌شود تا بتوانند کار دین را پیش ببرند.

وی تأکید کرد: فعالان جبهه شیطان همان‌هایی هستند که خداوند در آیه ۳۲ سوره توبه راجع به آن‌ها می‌فرماید کافران می‌خواهند نور خدا را با دهانشان به نفس تیره و گفتار جاهلانه خود خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند، هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.

کد خبر 727547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.