شاخص آلودگی هوای مشهد، امروز دوشنبه ۲۳ بهمن+ آخرین وضعیت

هوای کلانشهر مشهد امروز، دوشنبه با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۰۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، میانگین کیفیت هوای مناطق سیزده‌گانه مشهد امروز_ دوشنبه بیست و سوم بهمن_ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

همچنین هوای کلانشهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۲ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار داشته است.

شاخص ایستگاه‌های سطح شهر مشهد به تفکیک در ایستگاه سرافرازان با شاخص ۹۶، مفتح با شاخص ۹۵، سمزقند با شاخص ۵۱، کریمی با شاخص ۷۴، ویلا با شاخص ۸۰، و ایستگاه رسالت با شاخص ۸۳ در وضعیت هوای زرد و قابل قبول قرار دارند.

همچنین ایستگاه هفت حوض با شاخص ۱۱۴، خاقانی با شاخص ۱۲۷، امامیه با شاخص ۱۴۰، شهر با شاخص ۱۴۵، چمن با شاخص ۱۰۴، خیام جنوبی ۱۰۲، تقی آباد با شاخص ۱۰۶ و ایستگاه نخریسی با شاخص ۱۰۶ در وضعیت هوای نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوهای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در مشهد ۱۸ روز هوای پاک، ۲۱۷ روز هوای قابل قبول، ۸۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۹ روز هوای ناسالم، دو روز بسیار ناسالم و یک روز خطرناک در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کد خبر 727509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.