رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با عنوان «برای ایران» برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج «برای ایران» گفت: این رویداد در راستای دمیدن در تنور انتخابات و اهمیت تأثیر رسانه بر حضور و مشارکت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان، حسین باقری اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هر فردی رسانه و تریبونی در اختیار دارد، مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات ترغیب کند.

وی افزود: دشمن با تمام قوا به‌میدان آمده است تا حضور مردم در عرصه انتخابات کم‌رنگ باشد چراکه معجزه حضور مردم را دیده است و نمی‌خواهد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در این رویداد ۳۰ تیم استان کرمان در رشته‌های موشن‌گرافیک، انیمیشن‌، پوستر و کلیپ‌سازی به‌رقابت خواهند پرداخت و در پایان این رویداد، با نظر هیئت داوران، تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: این رویداد با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج، مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان، ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، حوزه هنری استان کرمان و شهرداری رفسنجان در دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: عنوان این رویداد را «برای ایران» قرار داده‌ایم و امیدواریم تمام کسانی که دلشان برای وطن و کشور خود می‌سوزد، امنیت میهن اسلامی برای آنان مهم است و قلبشان برای آن می‌تپد و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را می‌خواهند از هر جناح و سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 727468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.