دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند

رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شهرکرد، گفت: دشمن برای حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند و این تلاش در جهت از بین بردن شکوه و اقتدار ایران اسلامی است ایجاد بدبینی مردم نسبت به دولت و انتخابات از حربه‌های دشمن است.

ماشاالله ایزدی در گفت‌وگو با خبر نگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی حضور و حماسه باشکوه مردم عزیز ایران اسلامی است، امروز شاهد حضور پرشکوه مردم چهارمحال و بختیاری بودیم و قطعاً راهپیمایی سال‌جاری در مقایسه با سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شد.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه همگانی و یکایک ماست، این حضور نشان دهنده پایبندی مردم به باورهای دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ماشاالله ایزدی اظهار کرد: وظیفه اصلی و همگانی کسانی که ارادت‌مند به انقلاب و دوست‌دار ایران هستند مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی است، هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود حمایت از جبهه حق علیه باطل و حمایت از تمامیت ارضی ایران بزرگ است، مردم عزیز ایران در همه عرصه به ویژه در انتخابات همچون گذشته حضور جدی و مقتدرانه‌ای خواهند داشت.

رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شهرکرد، افزود: دشمن برای حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند و این تلاش در جهت از بین بردن شکوه و اقتدار ایران اسلامی است ایجاد بدبینی مردم نسبت به دولت و انتخابات از حربه‌های دشمن است.

کد خبر 727467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.